Thursday, February 28, 2013

~ CNY Gath ~


Wow ! Diam tak diam biler refer balik tajuk kat atas ni, rupenye da 3 tahun da dOk KL ni upenye.. :-"
And ni jgk tahun ke-3 keja kt cOmpany yg ada CNY Gath.. Haip-pening2 gaklaa kot. Bos annOunce gdnews bagai .. Pastu depa ada acara "Loh Sang" *
(Sila refer http://www.mca.org.my/en/rahsia-yee-sang%C2%A0/) kalau nk tahu apa mendeee kah itu. Kalau tak nak pun takpeee jek.. Dipendekkan, ianya melambangkan kemakmuran dan kekayaan yang bakal diraih oleh sesorang itu dan semakin tinggi ianya di angkat + digaul, maka makin banyakla kemakmuran dan kekayaan yang mencurah2 macam hujan turun di langit.. haha cambest jek kan? Well, depa takdeela amek yg non-halal tu .. depa just amek yg ala2 kulit wantan n buah oren n warna2 warni tu jek ..


Kanak2 Ribena menggediks


Then, kami sume ada GAME TIME ! Ha, part ni la kelam kibut macam ada funfair lak kt dalam opis. Punyeee la bising (tapi masa da nak tengah2 baru depa sume semangat pun..haha). Last skali before nak balik baru buat game treasure hunt. Giler mencabar kot !! Aku punye kejaaa la tu .. hahahaha.. =)) Sume soklan mencabar minda jek aku buat kt dorg.


Kunun2 jeee tuuuu .. :))

 
Mak Datin kami ! Yihaaaaa !!


So, aku rasa sampai sini la dulu kot.. Len kali aku sambung cite aku yang macam tabapeee nak hangat ni. Tatatititutu .. !! ^_______^


** Acara menggaul Loh Sang

No comments:

Post a Comment